Pokémon Sword en Pokémon Shield worden op 15 november uitgebracht!
Pokémon Sword en Pokémon Shield, de nieuwste games in de hoofdserie van Pokémon-RPG's, komen op 15 november naar de Nintendo Switch!
De onlangs uitgezonden Pokémon Direct, die je hierboven opnieuw kunt bekijken, zat boordevol nieuwe informatie over de twee games, waaronder nooit eerder geziene Pokémon, de uitgestrekte, weelderige Wild Area, Max Raid Battles voor maximaal vier spelers online* of lokaal** en een fenomeen dat 'Dynamax' wordt genoemd.
Volg ons op Twitter, YouTube of Instagram en blijf volledig op de hoogte van al het nieuws rondom Pokémon Sword en Pokémon Shield. Je kunt ook lid worden van onze Facebook-community van de Nintendo Switch!