Nintendo Switch en Nintendo Switch Lite-bezitters kunnen dankzij een nieuwe systeemupdate* nu gebruikmaken van een hoop nieuwe functies. Lees verder en ontdek wat er allemaal is toegevoegd!
Als je games graag op meer dan één spelsysteem speelt, kun je de functie voor automatische downloads nu inschakelen op meerdere spelsystemen als onderdeel van de opslagcloud.** Dat betekent dat je opgeslagen gegevens automatisch naar je andere spelsysteem worden gedownload, zodat je op het tweede spelsysteem direct verder kunt met waar je op het eerste spelsysteem was gebleven.
Je kunt screenshots en video's van je favoriete gamemomenten nu draadloos naar je smartapparaat sturen via je Nintendo Switch-systeem. Ook kun je je Nintendo Switch-systeem met een USB-kabel aansluiten op een pc of laptop om je screenshots en video's daarnaartoe te kopiëren.
Als je meerdere games, demo's, downloadbare content of software-updates tegelijkertijd downloadt, kun je nu kiezen welke software je als eerste wilt downloaden. Dat kan handig zijn als je een game hebt die je zo snel mogelijk wilt spelen terwijl er ook andere downloads in de wachtrij staan.
Ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. zijn er nu diverse gebruikerspictogrammen in Mario-stijl beschikbaar.
De nieuwste Nintendo Switch-systeemupdate, die alle hierboven genoemde functies bevat, is nu beschikbaar om te downloaden! Als je niet precies weet hoe je je Nintendo Switch-systeem moet updaten, ga dan naar onze klantenservicepagina voor stapsgewijze instructies.