Bekijk de Animal Crossing: New Horizons Direct!
Het Eilandleven-pakket van Nook Inc. is bijna gereed, en in de Animal Crossing: New Horizons Direct heb je al kunnen zien wat het pakket voor je in petto heeft wanneer de game op 20 maart wordt uitgebracht voor de verschillende Nintendo Switch-systemen. Als je de Direct nog niet hebt gezien, kun je hem terugkijken door hierboven op de afspeelknop te klikken!
Op onze nieuwe spelpagina vind je nog meer informatie over Animal Crossing: New Horizons. Je kunt ook lid worden van de community op onze Facebook-pagina van Animal Crossing, of naar de officiële Twitter-account van Animal Crossing gaan, waar Tom Nook meer informatie deelt over het Eilandleven-pakket!