In een Duitse finale nam DarkThunder het met zijn bowser op tegen Tarik en zijn Palutena en Pokémon Trainer. DarkThunder wist uiteindelijk een overtuigende 3-0 overwinning op het scorebord te zetten. Als je al het spektakel van DreamHack Leipzig nog eens wilt terugzien, kun je de top 8 wedstrijden hier bekijken.
Welke verrassingen kunnen we nog verwachten? Wie stoot Glutonny van de troon? Houd het Super Smash Bros. Ultimate Circuit in de gaten om erachter te komen! Het volgende evenement is Tech Republic V, dat op 11 en 12 april plaatsvindt in Spanje.
Als je staat te springen om je toernooidebuut te maken, of als je evenementen als Tech Republic V wilt blijven bijwonen, kun je terecht op het Super Smash Bros. Ultimate-toernooiportaal voor het laatste nieuws over toernooien in heel Europa.