We hebben de eerste Nintendo Direct Mini: Partner Showcase laten zien, een nieuwe serie gericht op games van ontwikkelaars en uitgevers die met ons samenwerken. Bekijk de video hierboven om updates te zien van een select aantal reeds aangekondigde Nintendo Switch-games, waaronder Shin Megami Tensei V.