Zes geheimen te ontdekken met het Game & Watch: Super Mario Bros.-systeem!
Het Game & Watch: Super Mario Bros.-systeem is nu verkrijgbaar. Dit klassieke handheldsysteem in een nieuw jasje bevat Super Mario Bros., Super Mario Bros.: The Lost Levels, Ball (Mario-versie) en een digitale klok. Bekijk de lijst hieronder en ervaar wat je allemaal kunt ontdekken – dat is meer dan je in eerste instantie zou denken!
Door in het beginscherm in Super Mario Bros. of Super Mario Bros.: The Lost Levels op de B-knop te drukken, kun je een wereld kiezen waar je voorheen al bent geweest en beginnen vanaf level 1. Deze functie zat niet in de oorspronkelijke games!
Houd bij het opstarten van Super Mario Bros. of Super Mario Bros.: The Lost Levels de A-knop ingedrukt om de Infinite Mario-stand te activeren. Daarin heb je een oneindige hoeveelheid Mario's (ook wel bekend als 'levens')! In deze stand kun je de lastigste levels proberen zonder dat je je druk hoeft te maken over een GAME OVER op het scherm, iets wat niet mogelijk was in de oorspronkelijke games. Mario leeft voort... en voort!
(Je kunt de game weer in de normale stand zetten door op de PAUSE/SET-knop te drukken om het menu te openen en vervolgens RESET GAME te kiezen.)
Ball met de bro! Houd de A-knop op het beginscherm van Ball (Mario-versie) voor vijf seconden ingedrukt om als Luigi te spelen.
Tijd voor plezier! Zoals je misschien al weet, beschikt de digitale klok van het systeem over 35 kleine geheimpjes die verschijnen naarmate de tijd verstrijkt. Dit zijn enkele voorbeelden, maar er zijn er nog veel meer te ontdekken!
7:00 – 7:59 en 19:00 – 19:59: Monty Mole komt uit de grond en begint rond te rennen.
5:55 en 17:55: om deze tijd word je rijkelijk beloond, want blokken die de cijfers op de klok vormen, veranderen in munten!
1:11 en 13:11: er verschijnen drie Bloopers die boven in het scherm door de lucht zwemmen.
Er is een hoop te doen en te ontdekken met het Game & Watch: Super Mario Bros.-systeem. Ga naar de officiële website voor nog meer informatie!