Nieuwe Pokémon en meer locaties beschikbaar in New Pokémon Snap
Kruip weer in de NEO-ONE en verken Lental met de gratis update* voor New Pokémon Snap, die nu beschikbaar is voor de Nintendo Switch!
Verken drie nieuwe gebieden, neem nooit eerder gezien Pokémon-gedrag waar en bekijk nieuwe Pokémon van dichtbij.
In deze drie gebieden wonen ook Pokémon die nergens anders te vinden zijn. Trek er dus op uit om je Photodex te voltooien en vergeet niet om langs te gaan bij het lab van Professor Mirror om je nieuwe meesterwerken met de wereld te delen**!
Beleef een fotogeniek avontuur in New Pokémon Snap, dat nu verkrijgbaar is voor de Nintendo Switch.