Nieuwe aankondigingen omtrent het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros.!
In de bovenstaande trailer krijg je een idee van wat je te wachten staat in dit gloednieuwe bonusavontuur in Super Mario 3D World + Bowser's Fury, dat op 12 februari verschijnt voor de Nintendo Switch.
Deze speciale uitvoering van het Nintendo Switch-systeem* bevat tevens een opbergetui in dezelfde Mario-kleuren en is net als Super Mario 3D World + Bowser’s Fury te koop vanaf 12 februari!
Iedereen ter wereld die Super Mario Bros. 35 speelt, kan tussen januari en maart 2021 meedoen aan een reeks maandelijkse uitdagingen**. In de eerste uitdaging moeten spelers tussen 19 januari (8:00) en 26 januari (7:59) bij elkaar 3,5 miljoen Bowsers zien te verslaan.
Als dit doel wordt behaald, ontvangen alle spelers die minimaal één Bowser hebben verslagen 350 platina punten***, die voor allerlei My Nintendo-beloningen kunnen worden ingewisseld.
Mocht je het gemist hebben: van 15 januari (23:00) tot 17 januari (23:00) vindt er in in Splatoon 2 een speciaal Splatfest in Super Mario-stijl plaats. Als je in een van de twee teams bij de beste 100 spelers behoort, kun je zelfs een speciale Super Mario Bros. 35th Anniversary-medaille winnen! Ook zijn er speciale Splatfest-T-shirts te koop via de My Nintendo Store.
Ga naar de website van Mario's 35-jarig jubileum voor meer informatie. Je kunt ook op de hoogte blijven door onze Super Mario-account op Twitter te volgen of door deel uit te maken van onze Super Mario-community op Facebook.