Kazuya mengt zich als DLC-vechter in de strijd in Super Smash Bros. Ultimate!
Challenger Pack 10: Kazuya is nu verkrijgbaar als onderdeel van Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2 en als losse set. De set bevat ook het level Mishima Dojo, 39 muzieknummers, een route in de stand Klassiek en een DLC-spiritboard.