Beleef deze spooktaculaire avonturen tijdens Halloween op de Nintendo Switch
Pas op, het is griezelen geblazen! Maar vrees niet, want op de Nintendo Switch valt genoeg griezelplezier te beleven. Geniet van een enorme lading entertainment met vrienden en familie!
Jack, de tzaar van Halloween, komt op 31 oktober naar je eiland! Bereid je voor op zijn bezoek met wat griezelige versieringen! Koop pompoenzaailingen van Leif, laat ze groeien en gebruik ze met doe-het-zelfplannen om griezelige voorwerpen te maken. Of ga langs bij de zusjes Able voor een angstaanjagend mooie outfit. O, en vergeet niet om snoep te kopen bij Nooks hoek.
Tijdens Halloween zal Jack vanaf 17:00 uur ergens op je eiland te vinden zijn. Praat met hem en scoor een paar lekkernijen, en nodig daarna je vrienden uit om samen te griezelen in Animal Crossing: New Horizons!
Alle supersterren, opgelet! Is er een betere manier om Halloween te vieren dan een bezoekje aan Griezelland? Het klassieke N64-speelbord is terug in Mario Party Superstars vanaf 29 oktober – en het gevaar ligt overal op de loer! Deze eigenaardige plek wordt bewaakt door Boo's, en 's nachts maakt King Boo zelfs zijn opwachting. Hopelijk steelt hij alleen de sterren van je tegenstanders en niet die van jou...
Onvermoeibaar, meedogenloos. De E.M.M.I.'s sluipen door de diepten van de planeet ZDR in Metroid Dread. Deze op hol geslagen robots hebben maar één doel: Samus Aran uitschakelen. Kruip deze Halloween in de huid van de beste premiejager van het heelal, neem het op tegen de mechanische dreiging en ontdek de waarheid over de X-parasiet in het slotstuk van de 2D Metroid-verhaallijn.
Er zijn maar weinig plekken enger dan een donkere grot. Deze Halloween kun je je wagen in de diepten van Outaway Cave in New Pokémon Snap. Wat zul je ontdekken in dit duistere gebied? Tussen de stalagmieten en stalactieten kun je enkele spookachtige verschijningen verwachten!
De Aeos-arena in Pokémon UNITE ligt vol pompoenen! Geniet van 20 oktober tot 10 november van het Halloween Festival en ontdek nieuwe spookachtige verrassingen voor jou en je Pokémon. Ook kun je een nieuwe Pokémon tegenkomen op het slagveld!
Je lot voorspelt een spannende Fortnitemares in oktober! Duik in maps, games en ervaringen met Halloween-thema en vergeet niet om je passend te kleden! Iconische monsters, wezens en kostuums wachten op je in Fortnite, waaronder het op Universal Pictures geïnspireerde Monster van Frankenstein en The Mummy.
Duik dit Halloween-seizoen in het Monsters Within-evenement in Apex Legends. Speel op de map Encore Arenas, die spelers misschien herkennen als de plaats waar Seer zijn naam als legende verkreeg. Speel speciale, enge, cosmetische sets voor Legends vrij tijdens dit evenement, zoals Revenant, Bloodhound, Caustic en Seer.
Trek je ridderlijke harnas aan en maak je werplansen gereed om de goblin-dodende legende Arthur te worden met de MONSTER HUNTER RISE x Ghost 'n Goblins Resurrection-collab! Neem vanaf 29 oktober deel aan een nieuwe event quest om layered armor vrij te spelen die je hunter in de legendarische ridder zal veranderen.
Wat kan er mis gaan tijdens een ontspannen uitje naar een hotel? Wanneer het hotel spookt... alles! Vergezel de 'heldhaftige' Luigi op een spookachtige, kleverige zoektocht om Mario en zijn vrienden te redden in Luigi's Mansion 3. Los paranormale puzzels op, jaag met gadgets op spoken en deel de angst in lokale* of online** multiplayer!