Nintendo Switch-games voor december 2023
Deze maand op de Nintendo Switch: vorm je eigen legertje monsters, bescherm Gotham tegen de gevaarlijkste schurken, bouw een stad voor je robotburgers en meer! Bekijk deze selectie games voor december en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Reis als monstertemmer door een fantasierijke wereld en creëer je eigen monsterleger om wraak te nemen. Verken de unieke omgevingen van Nadiria en jaag op steeds sterkere monsters, die je kunt combineren voor nog sterker nageslacht. Zo word je de meester van de monsters!
Word de ultieme beschermer van Gotham City in deze iconische trilogie. Neem het op tegen beruchte schurken in Batman: Arkham Asylum; beweeg door de schaduwen van de open wereld van Batman: Arkham City, en bestrijd de ultieme dreiging in Batman: Arkham Knight. Deze games zijn apart verkrijgbaar, maar ook als bundel met alle drie Batman-games.
Trek je wandelschoenen aan, controleer je zuurstofniveau en maak je klaar om de ruimte in te trekken! De planeten van Outer Wilds zitten vol geheime locaties die met de tijd mee veranderen. Gebruik unieke gadgets om je omgeving te onderzoeken en de mysteriën van dit vreemde zonnestelsel te ontrafelen.
Vertrek naar de onlangs opgerichte Blueberry Academy, trek je uniform aan en begin een leven als student aan dit ongebruikelijke instituut, dat zich grotendeels onder de oceaan bevindt en is gespecialiseerd in Pokémon-gevechten. Ontdek de legendarische Pokémon Terapagos en vergaap je aan zijn schitterende aura!
Natuurlijk komen er deze maand nog veel meer games naar de Nintendo Switch! Ontdek alle games die in december zullen verschijnen.