Deze 14 Kirby-games zijn nu te spelen!
Platformplezier voor vier! In dit avontuur van luxe proporties gaat Kirby op een missie om de ontbrekende onderdelen van Magolors ruimteschip te vinden. Ontdek nieuwe kopieerkrachten, speel diverse minigames bij Magisch Magoland en speel als Magolor in zijn eigen epiloog.
Ga mee met de roze held en zijn nieuwe vriend Elfilin in dit 3D-avontuur waarin je door de verlaten gebouwen van een oude beschaving reist en het opneemt tegen de Beestenboel. Ontgrendel krachtige nieuwe vaardigheden in de Mondvol-vorm en zie Kirby transformeren als nooit tevoren!
Bundel je krachten met tot wel drie vrienden in Kirby Star Allies. In dit kleurrijke platformavontuur verander je vijanden in vrienden met de kracht van vriendenharten. Combineer kopieerkrachten om spectaculaire speciale aanvallen uit te voeren, mix ze met verschillende elementen en creëer nieuwe krachten.
Baan je smullend een weg naar de overwinning in een wedstrijd waarin vier Kirby's racen, minigames spelen en de strijd aangaan in overheerlijke levels vol zoetigheid. Eet zo veel mogelijk aardbeien als je kunt, want de zwaarste Kirby wint!
Bereid je voor op een waar Kirby-gevecht! Kies je favoriete kopieerkracht en vecht om als laatste Kirby over te blijven in deze charmante vechtgame. Kies uit coöperatieve en competitieve spelstanden en vecht lokaal of online met vrienden.
Stel je eigen Kirby-team samen met vier unieke rollen, elk met eigen wapens en vaardigheden, in dit gratis te spelen avontuur. Ga op missies en neem het op tegen al je favoriete bazen uit de Kirby-serie – in je eentje of met tot wel drie andere spelers.
Dit is Kirby's debuutgame! Ga met Kirby op zijn allereerste reis door Dream Land en beleef zijn eerste ontmoeting met Whispy Woods en andere bekende gezichten.
Zet het avontuur voort in Kirby's Dream Land 2 en maak kennis met je nieuwe vrienden: Rick, Co en Kine!
Help Kirby om de kwaadaardige Nightmare te verslaan en de vrede in Dream Land te herstellen met behulp van kopieerkrachten, die in dit avontuur voor het eerst verschenen.
Katapulteer Kirby richting vijanden in deze over-the-top, op golf gebaseerde competitie vol verrassingen en kopieerkrachten!
De planeet Popstar verkeert in moeilijkheden! Koning Dedede is bezeten door een mysterieuze entiteit, dus het is aan Kirby om redding te brengen.
Deze game, die in Europa oorspronkelijk bekendstond als Kirby's Fun Pak, is eigenlijk acht games in één! Voorkom dat Dyna Blade de gewassen in Dream Land vernietigt, race tegen koning Dedede en nog veel meer!