Nintendo Switch-games in aantocht – Oktober 2023
Verwacht in oktober het onverwachte, zet je speurneus op, dans erop los en meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze games die binnenkort verschijnen en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, demo's te downloaden, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Stort je op tactische turn-based gevechten op zee in dit gloednieuwe Wargroove-avontuur! Het kustgebied van Aurania is in rep en roer, omdat een nieuwe factie dreigt om een nietsontziende kracht te ontketenen. Stel je strategische inzicht op de proef met nieuwe Commanders, vaardigheden en spelstanden.
Detective Pikachu gaat weer op onderzoek uit! In Ryme City, waar mensen en Pokémon vredig samenleven, help je hem om een intrigerend mysterie en andere vreemde gebeurtenissen tot op de bodem uit te zoeken. Samen met zijn maatje Tim ga je op zoek naar aanwijzingen, praat je met getuigen en knoop je de losse eindjes aan elkaar.
Reis over de mystieke Northstar Islands in een nieuwe variant op de klassieke, razendsnelle 2D-platformactie! Kies uit Sonic, Tails, Knuckles en Amy Rose en gebruik hun unieke vaardigheden en de kracht van de Chaos Emeralds in de strijd tegen Dr. Eggman en een oude vijand: Fang.
Ga met Mario en zijn vrienden op een nieuw zijwaartsscrollend 2D-avontuur vol wonderen! Overal staan je verrassingen te wachten: als je een wonderbloem aanraakt, kan het terrein kantelen, kunnen buizen bewegen, kan er een kudde op hol geslagen Bulrushes verschijnen en nog veel meer! Deel het wonder lokaal of online met vrienden.
Ontdek de oorsprong van tactische spionage-actie in één pakket. Infiltreer vijandelijke forten over de hele wereld, voltooi je missies met stealth en ervaar het spannende verhaal van de METAL GEAR-serie.
Ga uit je dak met een gloednieuwe afspeellijst in Just Dance 2024! Met 40 songs en universums, van de nieuwste hits tot populaire evergreens, zoals Flowers van Miley Cyrus, How You Like That van BLACKPINK en I Wanna Dance With Somebody van Whitney Houston.
Duik overdag en beheer 's avonds een hip sushirestaurant in deze RPG voor één speler. Vang verse vis, maak en verbeter je uitrusting en help Dave en zijn vrienden om de geheimen van de mysterieuze Blue Hole te ontrafelen.
Kun jij de titel van meester-headbanger in de wacht slepen? Neem het online op tegen 29 andere duiven in deze luchtige en ritmische battle royale om dat te ontdekken! Ga de strijd aan in muzikale minigames die je geheugen, ritme, reflexen, reactietijd en zelfs je rapskills op de proef stellen!
Natuurlijk zijn er deze maand nog veel meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek wat er in oktober nog meer wordt uitgebracht.