Nieuwe Nintendo Switch-games – Juni 2024
Beleef binnenkort een paranormaal avontuur, maak je klaar voor apenstreken, waan je in een post-apocalyptische wereld en meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games voor juni en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
De inwoners van Splatsville kunnen zich opmaken voor verhitte gevechten tijdens het Hitteseizoen! Ontdek het nieuwe level Lemurië Centraal, maak schoon schip met de verse wapens Schrobbehak PM en Pentapomper, bereid je voor op een Mega-Big Run en meer in deze gratis update voor Splatoon 3.
Monster Hunter Stories, de eerste RPG in de Monster Hunter-serie, keert terug: volledig ingesproken in het Japans en het Engels en met een nieuw museum en andere extra functies. Breng monsters groot en bouw een band voor het leven op terwijl je de wereld redt van een ramp in dit verhaal over vriendschap en voorspoed.
Verken een post-apocalyptische wereld in Shin Megami Tensei V: Vengeance, de flink uitgebreide, definitieve versie van Shin Megami Tensei V! Beleef een gloednieuwe verhaallijn, de ”Canon of Vengeance”, met nieuwe personages en demonen. Welk pad kies jij?
Doe met AiAi en vrienden mee in Super Monkey Ball Banana Rumble! Het motto luidt ”Gaan met die banaan” in onlinemultiplayer voor maximaal 16 spelers, werk samen met je vrienden in de coöpstand voor 4 spelers of beleef een geweldig verhaal in de gloednieuwe avontuurstand.
De bange held Luigi gaat op een griezelig avontuur in Luigi's Mansion 2 HD! Ga op zoek naar de ontbrekende stukken van de donkere maan en herstel de vrede in de griezelige Schaduwvallei in dit visueel opgepoetste avontuur.
Ga met Tchia op een tropisch avontuur om haar vader te redden van een gemene tiran in dit poëtische verhaal over volwassen worden. Klim, zweef, zwem en zeil met je boot rond prachtige eilanden en verken een open wereld, waarbij je gebruikmaakt van je speciale gave om dieren of objecten in je macht te krijgen!
Beleef de unieke wereld van SPY x FAMILY als de jonge telepaat Anya Forger in SPY×ANYA: Operation Memories. Ga met Anya mee terwijl ze speciale momenten vastlegt op haar missie om het meest verbazingwekkende fotodagboek ooit te maken!
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van juni.