Vier MAR10 Day met Mario en vrienden
Op 10 maart is het MAR10 Day en om dat te vieren hebben we geweldig nieuws! Shigeru Miyamoto heeft in een nieuwe video aangekondigd dat Nintendo samen met Illumination werkt aan een nieuwe animatiefilm gebaseerd op de wereld van Super Mario Bros. Ook waren er updates over enkele aanstaande avonturen die je met Mario en vrienden kunt beleven op de Nintendo Switch!
Of je nu avontuurlijk bent ingesteld, het circuit op wilt gaan, zin hebt om je van je sportieve kant te laten zien of een feestje wilt vieren, met de Nintendo Switch maak je van elke dag een Mario-dag. Bekijk de bovenstaande video om in de stemming te komen voor Mario-dag!
Doe het papieren avontuur op 23 mei nog eens dunnetjes over in Paper Mario: The Thousand-Year Door en stort je op 27 juni in geestig gegriezel in Luigi's Mansion 2 HD.
Afgelopen weekend heeft de LEGO Group MAR10 Day gevierd door drie nieuwe LEGO Super Mario-series uit de doeken te doen: De Bowser Exprestrein, King Boo's spookhuis en Gevecht met Roy bij Peach' kasteel. En dat is nog niet alles: Mario Kart komt in 2025 naar LEGO Super Mario! Bekijk de presentatie van LEGO hierboven om meer te ontdekken.