Nieuwe Nintendo Switch-games – April 2025
Binnenkort verkrijgbaar op de Nintendo Switch: verken een verlaten buitenaardse planeet, vind harmonie in intrigerende puzzels, bescherm een school tegen indringers en meer! Bekijk deze selectie games voor april en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Het is aan het in ongenade gevallen yakuzalid Michi om van het failliete Promise Mascot Agency een winstgevende onderneming te maken. In dit verhalende open-wereldavontuur van de makers van Paradise Killer verken je een vervloekte stad, rekruteer je nieuwe mascottes en los je het mysterie van je verbanning op!
Bios is op zoek naar zijn geliefde nadat hij met zijn hoverboard is gestrand op een verre buitenaardse planeet in Star Overdrive. Los creatieve puzzels op, vecht tegen geduchte vijanden, verken een enorme open wereld en overleef tegen alle verwachtingen in! Ben jij klaar om naar de overwinning te zweven?
Dirigeer de magische Tempopo om Hana's tuin met muzikale bloemen te redden in deze intrigerende puzzelgame van de makers van Unpacking en Assault Android Cactus+. Bouw je eigen melodieuze tuin met de bloemen die je redt en geniet van een unieke muzikale voorstelling!
Duik in de betoverende werelden van twee JRPG's die de harten van gamers veroverd hebben in LUNAR Remastered Collection. Deze ultieme geremasterde editie biedt verbeterde graphics, geluid en gebruiksvriendelijkheid om je honger naar jaren-90-nostalgie te stillen!
In The Hundred Line -Last Defense Academy-, van de makers van Danganronpa, valt Takumi's leven in duigen wanneer hij onder dwang wordt overgeplaatst naar een school waar de leerlingen de school honderd dagen moeten beschermen tegen de naderende vijand om de mensheid te redden!
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van april.