Game Boy Printer-papier
De achterkant van het printerpapier plakt vanzelf. Deze kant wordt beschermd door een laagje dat je kunt verwijderen nadat de foto is afgedrukt. Op de achterkant van de foto, op ongeveer 2 millimeter van de rand, vind je een standaard groef, waarmee je het beschermlaagje eenvoudig kunt verwijderen. Met één rol kun je maximaal 180 foto’s maken. Het afdrukformaat, inclusief lijst, is ongeveer 27 bij 23 millimeter.