Als je de aanbevolen overdrachtsmethode wilt gebruiken, dan moet je de microSD-kaart met beide systemen gebruiken.
Bekijk onze video met uitleg hieronder om te zien hoe je de microSD-kaart van je New Nintendo 3DS of New Nintendo 3DS XL kunt verwisselen.