Browsen op het internet
Je kunt in- en uitzoomen door onder op het onderste scherm op de plus- en minpictogrammen te tikken, of door respectievelijk op de X- en Y-knop te drukken. Gebruik de pijlen naar links en rechts om naar de volgende of vorige pagina te gaan. In de geschiedenis kunnen tot 32 pagina's worden opgeslagen.