De internetbrowser ontvangen
Om de internetbrowser te ontvangen moet je na 7 juni 2011 een systeemupdate uitgevoerd hebben. Klik hier als je wilt weten hoe je een systeemupdate uitvoert op je Nintendo 3DS.
Als de systeemupdate is uitgevoerd, vind je de internetbrowser rechts boven in het HOME-menu.