Het systeem configureren
Je zult automatisch door een aantal stappen geleid worden, waaronder het kiezen van je taal en het aanmaken van een gebruikersprofiel. Kijk voor meer informatie over elke stap in de snelstartgids die bij je Nintendo 3DS-systeem geleverd is. Je kunt deze ook inzien door hier te klikken (PDF, 979 kB) .
Klik hier voor meer informatie over het verbinden van je Nintendo 3DS met het internet.
Je kunt deze instellingen op elk moment aanpassen, door vanuit het HOME-menu naar Systeeminstellingen te gaan.