Foutcode 003-1101
Deze foutcode geeft aan dat je systeem mogelijk geen goede internetverbinding heeft, dat je netwerk momenteel instabiel is of dat er een probleem is met de server.
Als je niet precies weet hoe je de instructies moet volgen, vraag dan een vriend of familielid om hulp.
Open in het HOME-menu de systeeminstellingen > INTERNETINSTELLINGEN > VERBINDINGSINSTELLINGEN > NIEUWE VERBINDING > HANDMATIG INSTELLEN > ACCESS POINT ZOEKEN. Kies de naam van je draadloze Access Point, voer de beveiligingssleutel in en kies OKÉ.