Monster Hunter 3 Ultimate Packet Relay Tools
Om samen te spelen via het internet, moet in elk geval een van de maximaal vier spelers over een Wii U-exemplaar van Monster Hunter 3 Ultimate beschikken. Deze speler moet het online spel opzetten, zodat de anderen eraan mee kunnen doen.
Ga voor meer informatie naar de pagina over Packet Relay Tools voor Monster Hunter 3 Ultimate naar ons Wii U-klantenservicegedeelte.