Hoe voer ik een systeemupdate op mijn Nintendo 3DS uit?
Nintendo is voortdurend bezig haar systemen en diensten te verbeteren, om zo de meest comfortabele en gebruiksvriendelijke ervaring te kunnen bieden. Daarom bieden we software-updates voor je Nintendo 3DS-systeem aan, die je kunt downloaden via het internet.
Als je de systeeminstellingen opent, zie je rechtsonder in het bovenste scherm over welke versie van de systeemsoftware je beschikt.