Ja, het is mogelijk om Mii-personages die je op je Wii hebt gemaakt naar je Nintendo 3DS te versturen. Let op: het is niet mogelijk om Mii-personages die je op je Nintendo 3DS hebt gemaakt naar je Wii te versturen.