Kan ik Nintendo 3DS-software die buiten de PAL-regio heb gekocht spelen op mijn Nintendo 3DS?
Nee, dit is niet mogelijk. Op een Nintendo 3DS die in de PAL-regio gekocht is, kan alleen software uit deze regio gespeeld worden.