Ja, dit is mogelijk na het uitvoeren van een systeemupdate voor je Nintendo 3DS-systeem.
Klik hier om erachter te komen hoe je je Nintendo 3DS met het internet verbindt.
Belangrijk: wanneer je software overzet naar een Nintendo 3DS-systeem zullen alle bewaarde spelgegevens van iedere Nintendo DSiWare-titel gewist worden. Zodra je Nintendo DSiWare-software van een Nintendo DSi- of Nintendo DSi XL-systeem naar een Nintendo 3DS-systeem, kun je deze niet meer terugzetten.
Let op: naast dat je je Nintendo DSiWare-titels kunt overzetten, kun je ook Nintendo Wi-Fi Connection-instellingen en gegevens als foto's en geluidsopnames overzetten. Wanneer je je Nintendo Wi-Fi Connection-instellingen en foto's en geluidsopnames overzet, zullen soortgelijke gegevens op je Nintendo 3DS-systeem overschreven worden. Als je foto's en opnames die op je Nintendo 3DS-systeem staan wilt bewaren, verplaats deze dan naar een SD-geheugenkaart voordat je begint met overzetten.
4. Raak TRANSFER TO NINTENDO 3DS aan. Lees de waarschuwing over het overdragen van gegevens en tik op NEXT.