Controleer het volgende.
De beelden en/of geluiden in de game werken niet of zijn verstoord. Is het systeem kapot?
Als je het probleem op deze manier niet kunt oplossen of als je Nintendo Classic Mini: NES moet worden gerepareerd, neem dan contact met ons op.