Kan ik een willekeurige USB-kabel gebruiken?
Ja, dat kan. Als je een USB-kabel gebruikt die je in de winkel hebt gekocht, zorg dan dat je deze ook als stroomkabel kunt gebruiken en dat deze een micro-B-aansluiting heeft die in de Nintendo Classic Mini: NES past.