Kan ik de Nintendo Classic Mini: NES aansluiten op een pc of ander apparaat?
De Nintendo Classic Mini: NES wordt van stroom voorzien door een USB-kabel (type A tot type micro-B) en een voeding met een USB-aansluiting (vermogen: 5V/1,0A/5W).
Je kunt het systeem ook van stroom voorzien met een normale USB-aansluiting (2,0 of meer) op andere apparaten (tv, pc enz.).
Lees de handleiding van het apparaat dat je gebruikt en neem alle waarschuwingen in acht. Elk apparaat waarop de USB-kabel is aangesloten, moet ingeschakeld zijn om de Nintendo Classic Mini: NES van stroom te voorzien.