Er is geen functie om software opnieuw op te starten.
Als je op de Nintendo Classic Mini: NES op de RESET-knop drukt, dan sluit je de game af en ga je terug naar het HOME-menu. Als je de game opnieuw opstart, dan begin je helemaal opnieuw.