Wat moet ik doen als ik halverwege een game wil stoppen met spelen?
Druk op de RESET-knop van het systeem. Op die manier voeg je een onderbrekingspunt toe en ga je terug naar het HOME-menu.
Als je wilt verdergaan waar je bent gebleven, kies dan het onderbrekingspunt linksonder in het HOME-menu en druk op de START-knop.