Nintendo Wi-Fi USB Connector
Dankzij de Nintendo Wi-Fi USB Connector kun je je Nintendo DS met het internet verbinden via een pc. Je kunt dit accessoire gebruiken om Nintendo DS-spellen te spelen die speciaal ontworpen zijn om er online mee te kunnen spelen via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Om de Nintendo Wi-Fi USB Connector te kunnen gebruiken, moet de pc in kwestie beschikken over Windows XP (met tenminste Service Pack 2) en een actieve breedbandinternetverbinding hebben.
Bij de Nintendo Wi-Fi USB Connector wordt een CD meegeleverd waar het juiste stuurprogramma op staat. Met deze CD kun je het stuurprogramma automatisch op je pc installeren.