Een eerder bericht kopiëren en veranderen
1. Tik op de pijltjes omhoog en omlaag op de Scroll-knop, of gebruik de L-knop en R-knop om te scrollen, tot het bericht dat je wilt kopiëren onderaan de berichtenweergave is verschenen.
Tik op de Kopieer-knop om het bericht naar het invoerscherm te verplaatsen.
3. Het originele bericht wordt als tekening behandeld. Je kunt er je eigen tekst of tekeningen aan toevoegen, of delen ervan wissen met het gummetje. Klik op “SEND” om het aangepaste bericht te versturen. Het aangepaste bericht wordt dan zichtbaar voor iedereen die in de Chat Room aanwezig is.