Tekstberichten maken en versturen
3. Als je het bericht wilt versturen, moet je “SEND” aanraken. Je bericht wordt dan zichtbaar voor iedereen die in de Chat Room aanwezig is.
Als je speciale karakters nodig hebt, kun je een internationaal aanbod aan toetsenborden vinden aan de linker onderkant van het standaard toetsenbord. Dit aanbod bevat verschillende toetsenborden, waaronder toetsenborden met katakana-symbolen of afbeeldingen.