Foutmelding: "The SD Card is locked"
Als deze foutmelding in beeld verschijnt wanneer je bestanden naar de SD-kaart wilt kopiëren, moet je de SD-kaart verwijderen en kijken of zich op de zijkant van de kaart een klein schuifknopje bevindt. Dit is een vergrendelmechanisme dat je in de geopende positie moet zetten.