Het systeem bijwerken
Met deze optie kun je updates of toevoegingen voor het Nintendo DSi Menu of ingebouwde software downloaden. Voor het spelen van nieuwe Nintendo DSi games of gebruik van de Nintendo DSi netwerkdienst kan het bijwerken van het systeem vereist zijn.
Belangrijk: Om het systeem bij te kunnen werken, moet je Nintendo DSi met internet zijn verbonden.