Hoe kan ik bestanden op geheugenkaarten verplaatsen, kopieren of verwijderen?
Gegevens kunnen worden verplaatst, gekopieerd of verwijderd in het Memory Card-menu dat je bereikt via het systeemmenu (hoofdmenu).