Nintendo Network ID op de Nintendo 3DS
Nee. Je vriendenlijst wordt niet gewijzigd als je een Nintendo Network ID registreert.
Nee, dit is niet mogelijk. Je Nintendo Network ID is verbonden met je software en/of aanvullende content die je gekocht en gedownload hebt. Omdat de rechten voor het gebruik van gekochte software alleen van toepassing zijn op een enkel Nintendo 3DS-systeem, kun je je Nintendo Network ID slechts op een systeem registreren.
Nee. Elk Nintendo 3DS-systeem kan over slechts één Nintendo Network ID tegelijk beschikken.
Als ik een Nintendo Network ID aanmaak op mijn Nintendo 3DS, kan ik die dan later ook gebruiken voor mijn Wii U?
Ja, dat is mogelijk. Als je op je Wii U nog niet beschikt over een Nintendo Network ID, kun je er een aanmaken op je Nintendo 3DS, en die op een later moment ook gebruiken voor je Wii U.
Lees voor meer informatie over het koppelen van een bestaande Nintendo Network ID aan een Wii U-gebruikersaccount onze Instructies: een Nintendo Network ID registreren op je Wii U.