De Joy-Con zit vast en kan niet worden losgemaakt
Een of meer Joy-Con-controllers zitten vast aan de rails van het Nintendo Switch-systeem of een andere accessoire, en kunnen niet worden losgemaakt.
Joy-Con-controllers kunnen worden gebruikt als draadloze controllers met Nintendo Switch Lite.