Ik kan de Joy-Con-controller niet losmaken van de Joy-Con-houder
Als een of beide Joy-Con-controllers niet kunnen worden logemaakt van de Joy-Con-houder of de oplaadbare Joy-Con-houder, moeten de desbetreffende Joy-Con-controller en Joy-Con-houder worden gerepareerd.