De batterij gaat niet erg lang mee
Het Nintendo Switch-systeem gaat aan en kan volledig worden opgeladen, maar als de voeding wordt losgekoppeld of als het Nintendo Switch-systeem uit de houder wordt gehaald, gaat de batterij niet erg lang mee.