Je kunt je Nintendo Switch niet verbinden met een draadloos netwerk en je krijgt foutcode 2110-2004 te zien.
Deze foutcode betekent meestal dat de router of het netwerk heeft aangegeven dat er een verkeerd wachtwoord is gebruikt voor het draadloze netwerk.
Zorg er bij het instellen van een nieuwe internetverbinding voor dat je systeem verbinding probeert te maken met het juiste draadloze netwerk en zorg ervoor dat het systeem een sterk draadloos signaal ontvangt.
Sommige Bluetooth-audioapparaten kunnen storing veroorzaken met de 2,4 GHz frequentie die door veel routers gebruikt wordt.
Als het MAC-filter van de draadloze router die je wilt verbinden is ingeschakeld, zal deze voorkomen dat je systeem verbinding kan maken. Dit kun je oplossen door het MAC-adres van het Nintendo Switch-systeem in te voeren in de routerinstellingen, of door deze instelling uit te schakelen.
Als je verbinding kunt maken met het internet zonder wachtwoordbescherming op de draadloze router, is er mogelijk een fout met betrekking tot deze routerinstelling. Probeer in dat geval het draadloze wachtwoord of het draadloze wachtwoordtype te wijzigen (bijvoorbeeld door deze instelling te veranderen van WPA-AES naar WPA2-AES) en kijk of dit het probleem verhelpt.
Als je de wachtwoordinstelling van je draadloze router verandert, moet je deze instelling bijwerken op alle draadloze apparaten die verbinding maken met je router (laptops, smartapparaten enz.).