Zo vind je het wachtwoord van je draadloze netwerk
De meeste routers hebben een sticker aan de onderkant of zijkant. Op die sticker vind je het wachtwoord van je draadloze netwerk.
Als je het wachtwoord niet hebt kunnen vinden met de vorige methodes, kun je het wifi-wachtwoord van je router vinden in de routerinstellingen.