Foutcode: 2110-2900 t/m 2110-2999
Je kunt je Nintendo Switch-systeem niet verbinden met een (draadloos) netwerk en je krijgt een foutcode tussen 2110-2900 en 2110-2999 te zien.
Dit probleem kan worden opgelost door je netwerkapparaten opnieuw op te starten als het probleem veroorzaakt wordt door apparaten die niet reageren. Wacht tot alle netwerkapparaten weer zijn ingeschakeld voordat je een verbindingstest uitvoert op het Nintendo Switch-systeem.
Als het Nintendo Switch-systeem geen IP-adres kan bemachtigen van de draadloze router, kun je misschien verbinding maken door het IP-adres, het subnetmasker en de gateway handmatig in te voeren in de instellingen.
Als je gebruikmaakt van een directe verbinding met het modem, moet je het modem elke keer aan- en uitzetten als je van apparaat wisselt dat met het modem is verbonden. Als je een router gebruikt, is dit gewoonlijk niet nodig. - Wijs handmatig een IP-adres toe aan het Nintendo Switch-systeem.