Met welke accessoire probeer je de amiibo te scannen?
2. Zorg dat het NFC-aanraakpunt op de richtingsstick van de rechter-Joy-Con niet geblokkeerd wordt.
Haal het systeem uit de houder en sluit de Joy-Con aan op het systeem.
4. Start de software waarmee je de amiibo wilt gebruiken en houd de amiibo tegen het NFC-aanraakpunt.
Reset de amiibo-gegevens.
Als de fout zich blijft voordoen, kun je een andere amiibo op de rechter-Joy-Con testen, of de originele amiibo op een andere rechter-Joy-Con of Nintendo Switch-Pro-controller gebruiken.
Als de fout zich blijft voordoen wanneer je de amiibo scant met de rechter-Joy-Con, of als de amiibo wel gescand kan worden met een andere Joy-Con of Pro-controller, dan moet de originele rechter-Joy-Con-controller gerepareerd worden.
Zorg dat de Nintendo Switch-Pro-controller gekoppeld is aan het systeem.
2. Als de Pro-controller verbonden is het het Nintendo Switch-systeem door middel van de USB-oplaadkabel, zorg dan dat Kabelverbinding met Pro-controller UIT staat, anders wordt het NFC-aanraakpunt van de controller uitgeschakeld.
2. Start de software waarmee je de amiibo wilt gebruiken en houd de amiibo tegen het NFC-aanraakpunt op de Pro-controller terwijl je zorgt dat er niets tussen zit.
Als de fout nog steeds wordt weergegeven, kun je een andere amiibo op de Nintendo Switch-Pro-controller testen, of de originele amiibo op de rechter-Joy-Con testen.
Als de fout zich blijft voordoen wanneer je de amiibo probeert te scannen met de Pro-controller, of als de amiibo wel gescand kan worden met de rechter-Joy-Con, dan moet de Pro-controller gerepareerd worden.
2. Registreer de amiibo en zorg ervoor dat je de amiibo op de juiste plaats scant.
Als de fout zich blijft voordoen wanneer je de amiibo probeert te scannen met de Pro-controller, of als de amiibo wel gescand kan worden met de rechter-Joy-Con of een andere Pro-controller, dan moet de originele Nintendo Switch-Pro-controller gerepareerd worden.