Zo kun je de Joy-Con-controllers vastmaken aan en losmaken van de Nintendo Switch
Instructies voor hoe je de Joy-Con-controllers kunt vastmaken aan en losmaken van het Nintendo Switch-systeem.
De Joy-Con-controllers kunnen niet aan meerdere systemen tegelijk worden gekoppeld. Als je de Joy-Con-controllers op een ander systeem wilt gebruiken, moet je ze koppelen aan dat systeem.
Maak de Joy-Con-controllers vast aan de Nintendo Switch.
Druk op de ontgrendelknop aan de achterkant van elke Joy-Con terwijl je de Joy-Con omhoog schuift.
Als je de Joy-Con-controllers hebt losgemaakt van het systeem, raden we met klem aan om de Joy-Con-polsbandjes vast te maken voordat je een game of software opstart.