Foutcode 2154-0101 wordt weergegeven wanneer je een online functie of dienst op de Nintendo Switch probeert te gebruiken.
Als je eenmaal verbonden bent met het internet, zorg je dat je systeem over de nieuwste systeemupdate beschikt om een optimale prestatie te waarborgen.