Als je toegang probeert te krijgen tot een online-functie op de Nintendo Switch, verschijnt foutcode 2155-8007.
Als je systeem al bijgewerkt is, start het dan opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden en vervolgens de optie 'opnieuw opstarten' te kiezen.