Je kunt het matchmaking-proces niet voltooien en ontvangt de foutcode 2618-0513.
Deze foutcode geeft in het algemeen aan dat je netwerk niet optimaal is voor peer-to-peerverbindingen, mogelijk vanwege je internetprovider, internetsnelheid, of het NAT-type van je netwerk.